Serwis i reklamacje – jak to działa?

W Jana dbamy o jakość i komfort – nie tylko naszych łóżek, ale i całego procesu zakupu. Jeśli coś poszło nie tak z Twoim zamówieniem, jesteśmy tu, by pomóc. Zgłoszenia reklamacyjne staramy się rozpatrywać szybko, sprawnie i z pełnym zrozumieniem sytuacji.

Co zrobić, jeśli produkt dotarł uszkodzony lub czegoś brakuje?

Wystarczy, że napiszesz do nas na: info@janameble.pl

Aby przyspieszyć obsługę, prosimy, by w wiadomości znalazły się:

  • numer Twojego zamówienia,
  • imię i nazwisko osoby zamawiającej,
  • zdjęcia uszkodzonych elementów (jeśli dotyczy),
  • oznaczenia brakujących/uszkodzonych części z instrukcji montażu (np. A1, B2 itd.).

Jak szybko działamy?

Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia, przygotowujemy nowe elementy do wysyłki w ciągu 48 godzin. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem kuriera i zwykle dociera w 1–2 dni robocze.

Twoje prawa

Każdy produkt objęty jest 2-letnią rękojmią. Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. oraz Kodeksu cywilnego. Termin rozpatrzenia to maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia.