Our Location

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Serwis

Serwis i zgłoszenia reklamacyjne

Dbamy o jakość naszych produktów i zależy nam na tym, aby każda reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie. W przypadku uszkodzenia elementów mebla podczas transportu lub braków w przesyłce, prosimy o kontakt z naszym serwisem.

Jak zgłosić reklamację?

Aby przyspieszyć proces, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: info@janameble.pl

W treści wiadomości prosimy zawrzeć następujące informacje:

  • numer zamówienia,
  • imię i nazwisko osoby zamawiającej,
  • zdjęcie uszkodzonego elementu (lub elementów),
  • numer części według instrukcji montażu (oznaczenia w formie np. A1, B2 itd.).

Czas realizacji

Nowe elementy przygotowujemy do wysyłki w ciągu 48 godzin od otrzymania kompletnego zgłoszenia. Przesyłki wysyłamy kurierem, a czas dostawy wynosi zwykle 1–2 dni robocze.

Podstawa prawna

Działamy zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksem cywilnym. Każdy zakupiony produkt objęty jest 2-letnią rękojmią. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich zgłoszenia.